aparate-fitness

Aparate și accesorii fitness

Utilitatea aparatelor și accesoriilor fitness

Daca sunteți adeptul unui stil de viață confortabil, cu siguranță mersul la sală nu vă entuziasmează pe atât de mult pe cat o fac exercițiile executate acasă cu propriile aparate și accesorii de fitness. Dar ce ar trebui sa conțină micul dumneavoastră sanctuar de fitness pentru a putea antrena grupele principale de mușchi si a eficientiza exercițiile din ce in ce mai mult? Răspunsul derivă, cum era de așteptat, din nevoile pe care le dezvoltați si aspirațiile proiectate asupra unui fizic de invidiat. Spre exemplu, exercițiile abdominale efectuate la domiciliu determină o rată de eficiență cu peste 45% mai potențată decât in cazul celor efectuate la sala de fitness, grație faptului că beneficiați de aparate de ultimă generație, ce vă permit să alocați cât timp și energie doriți acestui tip de exercițiu.

Antrenament pentru un trup sculptat ca în sala de forță

De (cele mai) multe ori, oamenii merg la sala de sport cea mai apropiată de casă sau de serviciu, dar uneori aceste săli de sport nu sunt suficient de echipate pentru a efectua o rutină completă. Acest lucru determină persoanele ocupate sa își contureze propria rutina de antrenament pe care o desfășoară din confortul domiciliului. Rezultatele nu sunt, însă, deloc rele. Daca luați in serios exercițiile efectuate cu aparatele si accesoriile de fitness pentru conturarea optimă a trunchiului, există o serie de aspecte benefice pe care nu aveți cum sa nu le luați in considerare. Unul dintre acestea este constituit de faptul ca vă puteți antrena exact cum și ce în ce măsură doriți fără a forța musculatura, așa cum se întâmplă în sălile de sport.

Elemente esențiale pentru rutina de fitness de acasă

În timp ce aproape toate sălile de sport dețin greutăți variate, este foarte important să vedem care dintre aceste greutăți ne sunt necesare și nouă. De pilda, greutățile de 20 kg sunt foarte importante pentru exerciții de picior, cum ar fi presa unde veți ajunge cu siguranță să mutați mai mult de 300 kg. Barele sunt esențiale pentru a efectua multe dintre exercițiile considerate “de rutină”. Cele mai importante sunt cele olimpice care cântăresc 20 kg, sunt lungi si ideale pentru exerciții precum squats, press, deadlifts. Este important ca și ganterele să se regăsească în colțul dumneavoastră in perechi cu aceeași greutate. De regulă, greutatea acestora fluctuează intre 1kg la cel puțin 40kg, astfel încât evoluția dumneavoastră sa nu stagneze în niciun moment. În multe săli de sport, ponderea celei mai mari haltere este de este 30 kg. Băncile sunt, de asemenea, importante, fiindcă puteți efectua cu ajutorul ei exerciții de piept, dar si alte exerciții pentru umeri, biceps, triceps, abdomen sau zona inferioară a pieptului.

Accesorii de fitness care optimizează antrenamentul

Este important să optați pentru aparate si accesorii de fitness cu ajutorul cărora să puteți efectua exerciții de spate si triceps, inclusiv biceps sau umeri, dacă nu optați pentru scripeți. Exercițiile pentru spate, o zonă de antrenament dificilă în absența aparaturii necesare, pot fi complicate, dar nu imposibil de realizat. Picioarele se pot antrena perfect cu haltere și gantere, dar este foarte important sa aveți și accesorii dedicate acestui tip de antrenament pentru a lucra în mod specific această zonă. Evident, exercițiile cardio nu trebuie omise din cadrul antrenamentului. Dacă de obicei făceați sesiuni de cardio în sala de sport, nu trebuie sa vă debarasați de acea rutină. Acum puteți alterna alergatul pe banda sau bicicleta de fitness cu ridicarea greutăților favorabile stării dumneavoastră optime.

Sorry. No posts in this category yet
Login/Register access is temporary disabled